رهگذر
 
عاشقانه ها
دوستان روزهای سخت
جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, :: 20:30 ::  نويسنده : رها مغموم       

سهراب نوشت: من با تاب

                                     من با تب

خانه ای در طرف دیگر شب ساخته ام...

میشنوم...

             صدای ظلمت را وقتی از برگی میریزد...

                                                      و صدای سرفه روشنی از پشت درخت...

                                    و صدای پای قانونی خون را در رگ...

...

...چه اهمیت دارد

               که گاه میروید قارچ های غربت...



نظرات شما عزیزان:

رامین
ساعت11:07---20 بهمن 1390
سلام رها جان به وبلاگ من سر زدید گفتی به وبلاگت سر بزنم اومد تبادل لینک موافقی بازدیدهای وبلاگت زیاد میشه

فاطمه
ساعت11:43---17 بهمن 1390
شاد زی......
فوق العادس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.. سعی کنید اگر خودتان را آدم صادقی میدانید از این وبلاگ دیدن کنید ..چرا که صداقت رمز اول همه خوبیهاست... دوستتان دارم
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس raha1347.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 38794
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1